Bryggen Kunstskole i Bergen gir kunstfag studium og undervisning for voksne, ungdom og barn - fredags akademiet har temakvelder og foredrag

Kunst skolen holder til på Unescos Verdenskulturminnet Bryggen og mottar støtte fra Grieg Foundation, Jakob Haugen, CAVEO og Aker Kværner

OVERVIEW

This web page bryggenkunstskole.no currently has an average traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have explored zero pages inside the site bryggenkunstskole.no and found three websites linking to bryggenkunstskole.no.

BRYGGENKUNSTSKOLE.NO RANKINGS

This web page bryggenkunstskole.no has seen diverging levels of traffic until the end of the year.
Traffic for bryggenkunstskole.no

Traffic ranking (by month) for bryggenkunstskole.no

Traffic ranking by day of the week for bryggenkunstskole.no

eknesvaag.net

Les om dei som utvandra frå Eknes.

WHAT DOES BRYGGENKUNSTSKOLE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of bryggenkunstskole.no Mobile Screenshot of bryggenkunstskole.no Tablet Screenshot of bryggenkunstskole.no

BRYGGENKUNSTSKOLE.NO HOST

Our parsers detected that a single page on bryggenkunstskole.no took seven thousand four hundred and ninety-eight milliseconds to come up. Our parsers could not discover a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
5.145.153.8

WEBSITE IMAGE

I caught that this website is using the Increo Ninja Server operating system.

PAGE TITLE

DESCRIPTION

CONTENT

This web page bryggenkunstskole.no states the following, "Gir undervisning i tegning og maleri til barn, ungdom og voksne med høyt kvalifisert undervisningspersonell." We saw that the website also said " Undervisningen bygger på det klassisk håndverksmessige." It also said " Fredager, åpent for alle. 3 dagers kurs fra tid til annen. Kurs for voksne på ettermiddags- og kveldstid tirsdager og onsdager. Kveldsskole for barn og unge. Klassen 6-9 år er på mandager,. Klassene 10-12 år og ungdom på torsdager." The header had kunstskole as the highest ranking optimized keyword. It is followed by kunstforedrag, kunstkurs, and tegning which isn't as ranked as highly as kunstskole. The next words bryggenkunstskole.no used was maling. maleskole was included but might not be seen by search engines.

SEEK SUBSEQUENT WEBSITES

Bryggen Nightclub

Velkommen til Bryggen Nightclub! 55 96 15 00.

FORSIDE - BS

Nyd de stille aftentimer på bryggens promenade, med udsigt til vandet og langebro. Husk at bestille bord til weekendens brunch buffet, og oplev den familievenlige stemning, under panoramavinduerne. Skal du holde fest, men har endnu ikke fundet location? Har du fundet location men mangler catering? Vi kan kontaktes i alle sammenhænge, og kan sørge for at give jer en god oplevelse, hvad enten det drejer sig om.

Bryggen Senter Ditt lokale kjøpesenter!

Lille Phu Yen og Hommersåk Wok and Sushi Bar har nå åpnet på Bryggen Senter! Velkommen til Bryggen Senter! Visste du at bryggen senter ofte arrangerer flere ulike arrangementer? Lurer du på hva du skal finne på med familien i helgene? Ta en titt innom vår hjemmeside eller på facebook siden vår, å få med deg de ulike aktivitetene! Bryggen Senter Hommersåk As.

Bryggens Kajak Club BKC

Bryggens Kajak Club tilbyder igen i foråret 2018 begynder kurser i både havkajak og i turkajak for nye medlemmer. Alle kurser afholdes i løbet af maj og juni, og der åbnes nu for tilmelding. Det ene udelukker bestemt ikke det andet og mange at klubbens medlemmer ror begge dele. Dette indlæg blev udgivet i Foreningen.

Velkommen til Bryggens Venner - Bryggen i Bergen, Verdenskulturminnet Bryggen - Bryggens Venner

MARIAKIRKEN VAR FYLT TIL RANDEN AV FORVENTNINGSFULLE BRYGGEVENNER. 29 november Invitasjon til Bryggens Venner i Mariakirken og Kongesalen- Se info i invitasjon. Bryggens Venner reiser til Normandie 19. Invitasjon til årsmøte i Bryggens Venner, 14. Velkommen til oss! Følg oss på FB.